Wednesday, September 2, 2009

sesak napas...

Posted by ezey at 11:21 AM
huhuh...banyak entry tajuk macam berpenyakitkan..hhihi...kali ni sakit sesak napas bukan sebab penyakit tapi sebab cari penyakit...

Sebelum raya aku ade la g umah akak tu..makan laksa okay...aku suka..bila dah abis makan laksa..start acara seorang bisnesswomen..dia citer pasal produk dia semua ni...aku dengar je...n last2 dia suh cuba....ingat cuba-cuba saja..so aku dengan 2 of my friends pun mencuba la...sangat seksa okay..ade la dekat setengah jam bartu berjaya...tau apa yang aku cuba..hahaha full set of korset jenama Premium Beautiful...bagi sesiapa yang dah menceburi bidang kurus mengurus nie sure pernah dengar dan of course semua tau rega dia....

bila dah cuba..jelas la nampak perubahan bentuk badan..pinggang jadi ramping..lebihan lemak hilang ditelan korset tu..tp satu je tak suka..aku rasa bila pakai ni breast nampak ala menonjol sikit...tapi adalah sangat menyeksakan aku rasa...rasa susah nak duduk..nak bernafas..duduk pun kena tegak je...lenguh gilos..

Pas cuba-cuba semua..kitorang nak le bukak balik...tapi akak tu x bagi buka..dia suh cuba dulu untuk sebulan...kalau tak nak xpe..boleh pulangkan balik..

Sampai umah, terus buka....lega rasa....hihihih...ni dah sebulan lebih..aku hanya cuba pakai sehari je..dok terperuk dalam lemari..

tapi arini aku cuba untuk kali ke-3...adalah sama jugak perasan..td sampai PID lewat gara-gara pakai menatang nie...lum expert lagi nak pakai...dan aku amik keputusan nak pulangkan balik menatang nie....dengan nilai RM banyk tu aku boleh beli macam-macam wooo......

**pada saat dan tika ini, rasa nak buka je menatang ni tapi x bawa baju kecik spare....tambahan lagi pejabat pos ramai orang...sebagai penumpang setia toilet pej pos..aku terpaksa redha dengan kesesakan pejabat pos..terpaksa la ku tahan..

2 comments:

Zura Tahir said...

klau nk kurus kena lah tahan pakai...

ezey said...

sehari je mampu tahan..selebihnya x sanggup ku menahan...sudah la bulan2 puasa nie...hihih

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review