Wednesday, December 30, 2009

Buringnya....

Posted by ezey at 1:58 PM
arini adalah sangat bosan...geng-geng pid mungkin menghabiskan sisa-sisa cuti..semua offline je..berapa kerat je online...korang semua berherbinasi kat mana weh...aku jeles...arini aku hanya berjalan-jalan ke blog je...

Nampaknya tahun ni aku bakal mem"bakar" sisa-sisa cuti..nasib la sapa yang keje sorang macam haku..nak tutup lelama pid kesian lak...huwaaaaaa..nak cuti pun kena pikir 2-3 kali kalau xde yang penting sangat..adoiyai.. begitu cemerlang gayanya...heheheheeh..atau perlu ke haku pentingkan diri sendir..belasah je abiskan cuti...

lagi 2 hari dah masuk tahu baru.....masing-masing dah ade azam baru ke...????

1 comments:

s.c.h.u.l.t said...

tak ada azam. nak tempuh je 2010. huhu

good luck for yours! ;)

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review