Tuesday, June 1, 2010

adoiyai....

Posted by ezey at 2:59 PM
Tension aku....
sudah la cuaca mmg sedia panas (aku redha je yang nie okeh..)
yang aku x rela adalah
budak-budak sekolah ni
bau stoking depa menambahkan tahap sakit pale haku...
sudah la tadi menahan hidung dengan bau ketiak hangit...
Macam mana nak menghalau secara terhormat ni
huwaaaa......ahkak rasa mau nangis..
sesak nafas dah nie...

6 comments:

Tim said...

samalah kat sini pon.... bau macam2 ada... tim siap beli penyembur yg ambi pure tu... asal bau je aku sembur... haha...

makcikrehan said...

komplot dgn PM buat-buat pitam noks. pastu suh PM ckp : LAIN KALI NAK MAI SINI PI BALIK MANDI WNAGI-WANGI. AKAK KORANGNI PEMBAWAKAN 'ANAK'... TAK LEH BAU MASAM2 HAPAK2 NIH SUMER...

p/s : anak = anak tekak

hihihi.. i lap u

I want to lose weight said...

Sila tutup suis utama :))

Mamma said...

kalu aku dh sound dulu..
budak sekolah dgn pakaian seragam adalah dilarang..
polis selalu dtg igt budak ponteng sekolah petang..tanak kena tangkap sila balik umah tukar baju hahhaha

ez said...

haku suka semua idea korang...tp aku buat x tau je segala persoalan dia tanya..last2 bosan kot...aku dengan selamber je ttp hidung depan2...nasib ko la dik..

KV said...

mmg bau tengit boleh buat migrain. Huuhuu

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review