Wednesday, June 2, 2010

Tanpa diRancang

Posted by ezey at 4:02 PM
arini adalah percutian tanpa di rancang
huhuhu...tp bukan cuti-cuti mesia okeh
dari semalam lagi perut haku x selesa
nak kentut pun rasa takut sbb..sebab..
kentut ni lain macam sikit bukan takat angin je kuar
ngan menda2 lain skali kuar
sangat ngeri okay
memandangkjan ketiadaan air di pejabat pos
kalau ade air..
no hal kalu...

balik keje terus ambil
pil chi kit teck aun
pil nie mmg sentiasa ade stok
memandangkan kalau aku bercuti mmg
pil ni adalah 1 kewajipan utk aku bawa
selain dari panadol, minyak angin dan megi...

pagi ni ingat okay la..
alih-alih start kul 1 pagi sampai ler ke subuh hari
berapa kali dok ulang alik ke toilet
sampai lembik bdn haku
kurang air kot...

oleh itu.
aku dengan dukacitanya (dukacita okay..)
menelefon PM habaq
arini terpaksa bercuti sbb tak siahat
nasib PM aku sentiasa OKay..
sekali lagi PIDku ditutup...
nasib la...
apa boleh buatkan..kan..kan...
dan lagi satu
segala call in tidak dilayan...
kecuali no2 yang ada dlm phonelist ku sahaja yang ku jawab..

maka arini adalah bersiaran dari rumah saja...
sekian terima kasih


mode semasa : kaDAR PEMBUANGAN ADALAH JARANG2 JE DAH...LEGA...

0 comments:

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review