Tuesday, August 17, 2010

Friendship Award From Zalia

Posted by ezey at 3:28 PM

Award persahabatan 2010 dari zalia kepada cik ezey.
Syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurniaNya
akak di anugerahi anugerah ni
akak amat bersyukur...
semuga award ini terus menjadi pemangkin kejayaan akak..
terima kasih kepada puan zalia di atas anugerah ini..

ahahaha...
ala2 menerima award gitu..bila lagi nak berangan berucapkan...

1). Bagi pulak award nih kat 5 org yg korang rase ada nilai-nilai persahabatan yg baik dalam dunia blogging nih. Makcik Rehan, Ila, Zalia, Ima, Nina

2). Apa nilai persahabatan yg ada pada setiap pada 5 org tu?

  • Makcik Rehan : orang pertama yang aku cari bila x de mood buat keje..hahahha...sangat memahami


  • Ila : Manusia paling banyak Chit chat ngan aku..kalau sembang ngan dia otometik aku tukar slang ganu..ye ork la..

    • Zalia : Sama macam Makcik rehan..ai suka baca blog korang..sangat terhibur di kala kebosanan..gaya penceritaan korang yang sempoi..buat aku sengih sorang2 depan lappy neh....

    • Ima Jamal : Bila nak ajak i makan mee udang kuala sepetang...

  • Nina : Rakan PID yang sesama berangan nak kurus...bilakan kita akan berjaya nina...hidup mesti ceriakan nina...

3).Sila bgtau apa perkara paling hebat pernah korang buat sebagai sahabat..untuk kita semua jadikan panduan dan ikutan kan.

Paling hebat - Susah nak menilaikan apa nila paling hebat..biarla mereka yang menentukan..apa pun..saya bergembira dengan anda semua...terima kasih
kerana menjadi "sahabat".
tiada sahabat makan sahabat..hanya kawan yang makan kawan
PEACE...
i love u....

3 comments:

-niena- said...

:)
TQ kak ezey...ntah bila la kan nak kurus ni...nak pakai kebaya raya ni pun pk 80 kali...takut tak larat nak control perut...hehehehe

I want to lose weight said...

apa nyer ko TAG aku balik :))

ez said...

sebab aku sangat menghargai ko zel...huhuhhu

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review