Monday, August 30, 2010

Syurgamu Ramadhan

Posted by ezey at 2:42 PM

credit to budiey

Pada sesapa x tau
ni nk habaq
syurgamu ramadhan ni slot samarinda kt tv3 skang ni
sepanjang ramadhan

at 1st , xde hati pun nk tgk
gazet dia kt tv pun mcm x menarik
pelakon ntah sapa2

tapi ntah macam mana
tetiba tergerak hati nak catch up kt tv3 on9.
tgk episod pertama..macam okay
terus sambung ke episod 2..tanpa sedar
ku dah berjaya tgk semua episod 1-9

pada aku la..
citer ni sangat best walaupun x sepopular nur kasih ke hapa
walaupun pelakon x glemer
jalan citer ni sangat terang dan jelas...
apa yang buat rasa best
kalau bab lawak..kita boleh gelak
kalau bab geram tu..mmg buleh buat kita betul geram
dan kalau bab sedih tu..mmg sedih betul
sampai aku pun boleh nangis..
bukan takat air mata..siap hinguih sekali merembes..
dah jadi banjir lumpur lak...
sib baik tengok sorang-sorang..
memang xleh tahan dah...

insaf aku tgk citer ni
betapa beruntungnya aku...

x sabar nk tunggu ari selasa
nk tgk sambungan
salute to all prokduksi n crew..
juga kepada pelakon
especially adik beradik 4 org tu

terbaik...


** nak baca sinopsis citer ni sila ke sini




2 comments:

-niena- said...

kite pun suka juga..hehe...dr episod pertama mmng dg tgk...sbb mmng tgk dr cite dulu2...bersambung-sambung... :)

QIQA said...

memang best kan cerita nih.... semua pelakon pandai berlakun..best sgt..rugi sapa tak tgk

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review