Thursday, June 4, 2009

Korang Rasa Tak Apa Yang Aku Rasa..

Posted by ezey at 4:03 PM
Semenjak dua tiga menjak ni banyak sangat aku rasa..

1. Tahap kemalasan aku keje skang ni dah capai tahap maksima...
2. Rasa macam nak rehat sepanjang hari
3. haku geram ngan student-student PID ni ..mula-mula ajar semua paham konon..ala2 berlagak pandai gak la..bila aku suh buat je latihan mula la masing-masing sibuk nak panggil aku..dah nak kena ulang lagi sekali..masa aku tunjuk kali pertama semua main-main...tu boleh ku sabar lagi..masuk kali ke 3..aku dah mula buka mulut ala-ala cik kiah membebel...sedangkan aku dah bagi modul sorang satu..arahan sejibik sejibon dah dalam tu..ni la sikap malas dorang nak usaha..semua nak kena suap...kalau MYSPACE tu x yah ajar pun boleh pulak..gambar-gambar..blink2 lagi..gliter miter bagai...
4. tekanan nak buat eservis..nak cari peserta ni..semua sibuk je..alasan paling banyak aku dapat...6 hari x dapat la..kalau 1 boleh la kak..suka hati ko lah...
5. rasa cam nak cari keje lain..tapi haku sayang PID..hehehehe
6. bestkan kalau boleh tido ikut sukahati aku bila-bila masa...
7. Nak kaya (ni bukan baru rasa..tiap2 hari berangan nak kaya....)
8. nak bercuti pun ye....

banyak la aku rasa skang ni...tapi yang no 1 tu la yang amat-amat aku rasa skang...korang x rasa ke?????

6 comments:

MAKCIK REHAN said...

Aku memang telah terlebih RASA apa yang ko RASA sebabnya, sah-sah aku adalah pengurus PID RASA. Wakakaka... layan jerklah beb... masuk pagi, bermabus petang. cukup bulan cek gaji kat mebeng2u...mueheheheh

QIQA said...

wakakak ye laa rehan aku pun rasa apa yg kau rasa...ezay...sabau ajer ler...nk bt cam mn..tu yg ko kena rasa...terima aje ler...aku pun serabut gak nih...heheh

ezey said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ezey said...

aku tengah bersabar..nasib baik petang-petang hujan je...kasi sejuk wa punya hati....

ija said...

ko ngaja kat mana ni?susah jugak mengajar bebudak besar ni kan

ezey said...

ija..aku bukan ngajar budak sekolah je..hehehe..ngajar semua lapisan masyarakat..aku keje kt pusat internet desa...ngajar komputer biasa je...

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review