Saturday, June 27, 2009

Fakta Or Auta...

Posted by ezey at 9:11 AM


award dari zalia

Setiap blogger mesti menyatakan 10 AUTA diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

first time dapat award..hahahah...tapi kena buat senarai fakta or auta....ahkak macam keje beiya-iya last week..caya x???aku amat sibuk ngan dunia lakonan yang biasa aku ngan MR selalu buat...sebab tu ai lambat nk buat menda alah ni....hari ni aku cuba list down semua fakta2 n auta...



1. aku adalah seorang manusia yang amat benci dengan makanan..tengok makanan pun mau muntah
(hakikatnya adalah aku dan makanan x dapat dipisahkan..bak kata pepatah melayu..ibarat irama dan lagu..kalau x de salah satu pincangla kehidupan aku..hahahahha...very the taw...)

2. seorang yang rajin mengemas rumah
(disebabkan kerajinan aku yang melampau..aku terpaksa hired orang lain datang kemas umah everyday..)

3. seoarang pengurus PID yang amat BIZI...sampai x sempat buat keje-keje lain...
(konon........hhuhuhu..pengurus2 PID lain.. korang ade ke sama macam ai ni...hahahhaha)

4. Adalah suka menyaving duwet...dengan kata lain x suka shopping
(hakikatnya setiap bulan..belen gaji aku rm 10 hengget....dok depan PC saje duit aku bolh habis )

5. Hangat-hangat tahi ayam almost semua menda
(yang ni memeng betul-betul okay...bukan cobaan)

6. Mempunyai badan yang slim terutamanya bahagian perut..very ke slim...
(hakikatnya..spare tyre dah makin bertambah...)


7. sangat suka mandi
(makin lewat mandi makin best...aku suka jimat air untuk coffee...hahahha..)

8. Adalah x suka cuti-cuti malaysia
(hakikatnya..kalau ade promo Air asia..mesti aku ter"book")

9. suka masak
(tanya zamila..sedap x aku masak ari tu??hahhahaa)

10. seorang yang pemalu
(Percayalah....gaya nyanyi lagu siti nurhaliza)

Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
sapa yang bakal terima award...???? sharing is caring...

1. CT tim Kuala Nerang
2. Anne Vads
3.Dia Langkap
4. Kak Lynda Sg Pelek
bagi 4 je la.....yang lain2 tu mcm dah dapat je award...






2 comments:

Zamila said...

bila lak aku jadi judger tuk prgm masakan kat umah ezey...aku tak pandai bebeno kalu bab2 merasa ni....aku makan terus je kasi perut penuh terus..kekekke sebab tu aku tala smpai licin...tapi hakikatnya mmg best ko masak ezey kalu tak, tak licin aku sapu nasi n lauk2 ko.muahahaha..tq ezeyy

ezey said...

hahaah....nanti dtg lagi umah aku...

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review