Wednesday, July 1, 2009

Boleh Ke???

Posted by ezey at 11:45 AM
Menarik ke PID ni dari pandangan mata orang luar????aku amats(amat tu harus di'plural'kan sbb wa manyak hairan) hairan..mungkin depa nampak cam seronok je dok dalam PID nie..boleh guna internet 24jam ikut suka hati mak pak ko...padahal dorang x tahu kisah di sebalik keindahan PID nie...bukan datang PID buka PID pastu tutup PID je...macam-macam kena buat...

sebab apa aku kata orang luar nampak PID ni menarik..sebabnya minggu ni dah 2 orang tanya aku nak praktikal kat PID...kalau ikut aku boleh je kan...kurang sikit beban keje aku..tapi kena la ikut prosedur dan kebenaran dari kementerian..dah PID bawah gomen...jawapan aku adalah..tunggu saya tanya kementerian dulu boleh ke x....

lagi ayat depa : tolong la kak..saya nk praktikal kat sini..dekat ngan rumah...
dalam hati aku :banyak cantik ...nak senang je ek korang..kalau boleh praktikal kat dalam rumah lagi korang suka kan...



meja pengurus..kad raya belakang tu saja aku x buang sebab saje nak tunggu sampai raya tahun ni lak..kakaka...baru la glamer dapat kad raya banyak...very the tradisionalkan.....yang penting air tu harus dekat ngan haku sbb kan i ni ber'HL'


2 comments:

QIQA said...

ezay..boleh je..tempat aku thn lepas ader sorang dak laki nama ali praktikal...tp...apa kan daya...last2 dia blahh hehehe tau sebab apa..sebab tak de kerja nk buat..aku terima dia sebab kementerian suh terima..last2 budak tu blah..heheh siann...

ezeyy said...

tu la psalkan..aku rasa dorg xkan gain pape kalau praktikal kt PID,....

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review