Monday, July 6, 2009

Penyakit Tahunan Kini kembali

Posted by ezey at 11:20 AM
poyo je tajuk..muahahaha...sebenarnya aku selalu sakit telinga..bukan salah sesapa..tapiadalah salah aku gak...sebab suka korek telinga..sampai kena marah ngan doktor sebab dalam telinga xde pape..hatta sekelumit tahi telinga..telinga jadi kering..dan ni menyebabkan kilit telinga haku yang nipis ni menggelupas kat dalam...

bukan aku sesaja nak korek..tapi..tapi..sangat gatal..kalau xgatal xde maknanya aku nak korek hari-hari..membazir cotton bud aku je walaupun murahkan...aku suka buat keje 2 in 1..sambil buang najis2 kat dalam telinga sambil-sambil tu aku dengan sukahatinya..garu-garu ruangan telinga dalam dengan cotton buds..syiok...xcaya ke..cuba terai...mesti korang pun setuju ngan aku...doktor mengesahkan aku ade penyakit resdung(hahah adalah sangat poyo ayat ini seperti kena penyakit kronik)..sesapa ade ubat mujarab..sila cakap ngan aku okay..x tahan asyik gatal telinga je...asal mkn udang or ketamm..dia mula la merenyam....

semalam dan arini aku menderita sakit telinga...huwaaaaa...ni rasa macam badan nak demam lak..mebi sebab effect sakit telinga.ngan badan-badan aku jadi lema....x gi klinik pun,,just suh adik aku gi amik ubat kt klinik perdana(kalau nk jumpa doc..adalah sangat lama kena tunggu)....rekod aku semua dah ade..so senang la..xyah jumpa2 doktor..terus kita amik ubat je...

0 comments:

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review