Tuesday, April 27, 2010

Air oh Air....

Posted by ezey at 12:23 PM
air oh air
PID dah hampir sebulan x de air.
kalau nak buang kecilnya..
kena angkut air dari luar bawak masuk
sungguh hazab
nasib xde chery berry...
kalau cherry berry...
harus aku EL...
lantak ler..
tutup pun tutup la PID


air oh air...
bukan stakat PID je xde air
ni kat rumah pun dah 4 hari xde air..
huwaaaa....
baju dah 1 bakul penuh....
mandi kena limit..sudah la musim panas..
jimat air untuk chery bery...

air oh air
yang bagusnya..
hari-hari makan luar
sampai x tau nak order apa dah
3DFC menyelamatkan haku...
kalau x mesti rambang mata nak order apa...
last2 mintak yang dah ari2 makan...
tapi..larat ke komer nk ngadap makanan luar berhari2...

Air oh air...
Kelantan water
bila mau fix problem nie...
kami sedut air dalam tanah
bil letrik melambung2..


3 comments:

makcikrehan said...

weuiiii pesal tak online ym? FB?

aku nak mengamuk pasal tuntutan 19 perkara nih!!

Mamma said...

wahahaa...dia duk tgk adamaya bagus ponya!

psl 19 pekara tu..tatau la nak stat mana dulu..
yg pasti pinggang aku makin sakit..
tapi kepala x sakit lagi weh :p

ezey said...

aku dah buat perkara 11,12,15,,...kuang2x...
aku invi girl..ramai sgt fan club..x larat mak nak layan nyah...

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review