Monday, April 26, 2010

Normal atau penyakit....

Posted by ezey at 10:16 AM
aku x tau benda ni normal atau satu penyakit
x pernah alami sebelum ni
tapi bulan ni utk pertama kalinya berlaku...
Period 2 kali sebulan dan gapnya hanyalah seminggu je...
korang pernah tak jadi macam ni
aku dah dah beberapa orang tapi bukan doktor dan x jumpa doktor pun..
jawaban biasa "mungkin disebabkan hormon atau terlalu penat"
tapi mungkin ke gap hanya seminggu antara period pertama dan kedua..???
seperti biasa emosi dalaman x stabil b4 period..
adalah sangat x suka situasi emosi x stabil..
bulan ni 2 kali emosi x stabil
bila emosi x stabil mula la rasa macam..
tapi nasib baik emosi dalaman je..x melibatkan orang lain....


*situasi sekarang risau tapi malas nak jumpa doc..so buat masa skang aku buat-buat x tahu je masalah ni...tunggu bulan depan lak....tgk mcm mana lak...

4 comments:

azrin said...

kalu rase tak sedap hati pi la jumpa doc..bende2 dalaman ni kite tak tahu....jgn tangguh2...

ezey said...

thanx rin..tu la..takut gak..dengan harapan xde pape..hehheeh...mungkin sbb hromon kot..lg satu mkn control since join 3dfc zel...mungkin sbb ni jgk kot...next month okay la tu...
yang paling aku suka..dah xde period pain....

Mamma said...

pegi cek jugok..
takut mende lain..
org yg ditanya tu kalu amik medic xapa..blh test2 ilmu di dada :p
tapi sure mu x pregnant! hahahaha aku jamin 100%
yg risau takut sakit lain aje selain pregnant!

ezey said...

ces..heheh...
ila : kalau aku pregnat gakk...jd mcam mariam la..mok nabi musa..pregnant tp xde ayah..muahahahha

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review