Thursday, April 9, 2009

Kesan Kegawatan Ekonomi

Posted by ezey at 12:00 AM
Sekarang semua sibuk orang zaman ekonomi gawat...apa kesan kat korang..buat masa ni aku x rasa kesan sangat sebab bila aku tengok balik kat aku..sama je dengan sebelum dengan situasi sebelum gawat..

1. Aku masih lagi suka buang duit gi melancong..kalu x pergi pun x pe sebenarnya..tp tu la...manusia x pernah puas
2. Suka beli benda-benda yang x berfaedah yang sebenarnya bukan keperluan aku tp lebih kepada kehendak nafsu ~ aku x suka make up pun..tp aku suka beli segala mak nenek yang aku buat pekasam sampai expired..
3. Still ulang alik dari tempat keje ke rumah parent (200km gi-balik) tiap-tiap hari ye...paling-paling busuk 2x seminggu :: kete aku bergerak guna minyak jugak bukan guna air ye::
4. Apa lagi ye???? malas nak pikir la...yang penting tiap bulan gaji ku abis...
5. tambah lagi ye...aku x tau pi mana duit ganjaran kontrak..tetiba je dah abis..uwaaaaa

tapi dalam pada aku rasa xde efek masih ada satu menda yang membuat aku risau..apa ye?hehehehhe

Kontrak aku akan abis tahun 2010..Agak2 dorang renew ke pekerja kontrak macam kami di zaman gawat ni...x de sape leh jawab sekarang....

Walau apa pun..aku tetap bersyukur dengan rezeki Allah bagi selama ini..Alhamdulillah...

0 comments:

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review