Tuesday, May 19, 2009

Dia Sudah Sampai.....

Posted by ezey at 2:03 PM
hehehehe...seminggu ku tunggu punya tunggu punya tunggu..akhirnya....hari ni baru sampai..tu pun pas aku gi pejabat pos tanya ada surat untuk ai x??..baru la PM cakap ade 3 surat n 3 parcel..hahaaha..glemer x ai..2 surat tu dari kementerian, 1 surat jemputan kawin..3 parcel tu... 2 parcel adalah toner yang aku order from miza lenggeng..dah sampai..tocey2 miza....dan...paling paling paling ku tunggu adalah parcel from puan zel....terima kasih daun keladi zel...pasni2 ku oreder lagi...kakakak..macam pantun lak raser..

jom skodeng....


bukti penerimaan...


jom buka..apa ada kat dalam tu..hehehe



tin cat???...tipu je la....apa jadahnya puan zel nak bagi tin cat...

aku keluarkan benda alah tu kasi clear sikit..


tadaaaa.....tu dia..HERBALIFE....

Sepatutnya program aku dah bermula ari ahad..tp ni dah ari selasa..memandangkan HL ni sampai lambat..haruskah aku postphone program ku ke minggu depan sajork????Apa pandangan uolss....???

0 comments:

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review