Thursday, May 14, 2009

Kisah Diet

Posted by ezey at 10:47 PM
Nak kurus punya pasal...aku sanggup abiskan duit..hahahaha...padahal aku adalah manusia yang jenis hangat-hangat taik kucing(sangat-sangat hangat ye kawan -kawan)...time nak kurus tu beria-ria beli macam- macam....last-last jadi projek gajah putih bak kata zel chaiyok..kul 11 malam tadi si MR ym aku,dah golek-golek gelak tengok entry zel...bukan main banyak preparation si zel nk kurus...MR suh aku listdown semua projek-projek gajah putihku..tp x sebanyak zel la...

kubeli dari 2 manusia yang nama tersebut di atas..last aku pun buat pekasam tapi sempat la abis sekotak..bila dah rasa kurus...aku kembali ke tabiat asal..huhuhuh



Scale ni mesti dah x larat nak tampung badan aku..kalau boleh cakap mesti dia dah maki aku sebab hari-hari kasi timbang...rasa cam nak beli digital scale lak..


Skipping ngan tali tape...skipping tu adalah 3-4 guna sejak beli tahu lepas..siap paksa adik aku si aida suh beli..nasib baik murah RM8 jer..



Lotion Pati halia Yusmira..dah selamat ku jadikan ubat sakit perut..2-3 hari je aku guna ikut niat asal..nak kempiskan perut..KONONNNNN(pinjam ayat zalia)



Sport shoes...x guna untuk joging sebab kawasan umah aku ni xde tempat nk joging..kalau joging kawasan umah aku..harus ade yang muntah tengok gegaran lemak aku..tapi amat berjasa taim aku gi travel..selesa je nak jalan-jalan...

ada lagi yang lain-lain..tapi x larat nak upload..hazab nak tunggu..lama sangat..


Tapi semangat tu datang balik ye..dia sudah mariiiii...aku dah ade kawan diet secara maya..sila bagi tepukan gemuruh kat zel chaiyok...we can do it..motif utama..nak buat kambek..jangan jeles ye Makcik Rehan...hahahahha(gelak setan)

P/s : masih menuggu parcel..hahaha...next week sampai la tu...harap-harap yang ni x jadi satu lagi projek 'gajah putih;..

0 comments:

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review