Wednesday, May 6, 2009

Mari Belajar menulis esei

Posted by ezey at 3:11 PM
semalam dapat email dari kementerian suh buat esei..tajuk dia "kenapa anda amat memerlukan tandas"(tipu je)..xde tajuk sebenarnya dia bagi..tajuk bebas tapi berkaitan dengan kenapa awak nk sangat tandas kt PID...hanya beberapa PID bertuah je ye yang terpilih....korang agak2 ade ke orang xperlukan tandas kat tempat kerja...sudah la rumahku jauh dari opis..kalau tak boleh aku berlari-lari anak balik rumah..dapat gak kuar lemak-lemak degil nie...di samping lepaskan hajat....aku tension yang amats...asyik tumpang lepaskan hajat kt opis orang je...muka aku pun dah setebal kulit biawak..dah hilang rasa malu..wa terpaksa tebalkan muka...abis tu x kan nk tahan hajat..kang xpasal2 dapat penyakit..akak muda lagi tau....

siapa yang rajin..sila angkat tangan..tolong haku buat esei ni...

4 comments:

MAKCIK REHAN said...

saya perlukan jamban sebab saya ni tgh diet. nanti saya makan HL, kompom saya nk ke jamban 5 kali sehari. takkan saya nk jogging balik umah tiap kali nk ke jamban. kot ye pon nk joggingg..agak2 la kannn...

boleh tak ayat camtu? hehehe

jomisimasalapang said...

kakakakaka....terus dpt aku rasa...pastu tambah sikit..x caya cuba tanya kawan-kawan saya yang lain...rupanya susah nk berak keje PID....

jomisimasalapang said...

please teacher..may i go to toilet....

MAKCIK REHAN said...

Yesss...u may go now..and dont come back! muahahaha....

Post a Comment

 

It's My Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review